2012年11月23日 星期五

餐巾拼貼玻璃碟

已經很久沒有做手作了,今次做了一隻拚貼玻璃碟,其實我是做給自己的,所以我揀了自己最喜歡的圖案,很清很優雅的感覺。

可能一段長時間沒做手作,所以都有點生疏,這隻碟出來的效果有頗多瑕疵,但已經盡力了也沒辨法,曾經想過做一隻送給本週生日的朋友,不過…. 如果對方不喜歡手作作品,送他一隻碟豈不是等於收了一件垃圾?自己喜歡碗碟不等於別人也鐘意,最後還是算了吧!

送禮物給人也要想一想對方的喜好及實用程度。後來就想到另一樣手作作品希望下次的完成品可以有所進步!




2 則留言:

  1. Florence:
    ~隻蝶好清雅!! 你隻蝶打算用黎擺設定係用黎整野食??
    ~依個餐巾拼貼玻璃碟嘅玩意, 都幾特別呀!! 如果我買到Hello kitty 餐巾, 咪整到Hello kitty 玻璃蝶囉!!哈哈~
    ~送禮物比人,都係一門學問. 所以, 某程度送禮物比人都幾難!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用來擺設的,後來朋友見到好鐘意,我就送左比佢當生日禮物了

      你講得無錯呀,如果有 hello Kitty 餐巾,係可以整在玻璃碟到架 ;-)

      刪除