2015年10月24日 星期六

清蒸大閘蟹


又到了吃大閘蟹季節,我又怎會不吃呢!?

 
九龍城某店的皇太后輝煌蟹是我最愛。
 

但朋友的朋友介紹天后某店的蟹也不錯!天后?很近我的工作地方…. 今日午餐時間即去看看,由於第一次光顧,未知質素如何,不敢買太大!
 

下班後趕緊去取蟹便回家開餐,誰知一出東隧來個大塞車…. 真擔心未回到家蟹已上天家!幸好它時雙眼仍然轉動,十分精靈!
 

蒸大閘蟹做法:
 
(1)    先將蟹用牙刷清洗乾淨

(2)    鋪上紫蘇葉在碟上,緊記蟹肚向上,否則蟹膏容易溜走

(3)    100度蒸17分鐘 (視乎蟹大小)


 
 溫馨提示:

吃蟹時必須把肺及腮去除

蟹身中間有一塊小肉 (白色) 是心臟,屬於極寒涼,必須挑走

由於大閘蟹寒涼,食後需要飲用薑茶作驅寒

吃蟹後不能進食柿,否則會引起不適
 

12 則留言:

  1. 病左咁耐,仲未開始,睇到大家分享,下星期我也要食啦!

    回覆刪除
  2. 大閘蟹 , 實在太不得了,唔好引我啦 ~

    回覆刪除
  3. 我好驚膽固醇, 所以每年都食一次就算, 過下引~

    回覆刪除
  4. 大閘蟹....我都喺一般,但太太見到鴻星套餐好抵,相約友人去嘆,
    哈哈....為有自己揾食,
    朋友送了 Le Creuset心型瓷碗給我,一套三隻,另一套二隻較大,不以為然,
    前天有經過專買櫃檯,八掛睇下...嚇一跳,售價居然差不多要九百元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好鐘意食, 不過都唔肯食得太多丫.
      你朋友都用LC, 我覺得用LC都幾方便, 主要可以入理焗爐.

      刪除
  5. 回覆
    1. 太耐冇寫 blog, 我在fanpage update 多d.
      補祝聖誕快樂 ~~

      刪除
  6. 祝願妳有個順利美好新的一年!!

    回覆刪除