2015年4月9日 星期四

八分鐘出爐 : 陳皮蒸龍躉

我好喜歡食龍躉,只需要用陳皮去蒸再淋上蒸魚醬油,味道已經十分好食,唔需要加其他配料搶走鮮魚味道!

材料:
龍躉切片

蒸魚醬油



做法:
(1) 陳皮浸軟去囊切絲
(2) 龍躉洗乾淨用廚紙印乾
(3) 龍躉上放上果皮絲

(4) 蒸八分鐘倒去多餘水份淋上蒸魚醬油




** 龍躉可以請店主切片及詢問需蒸幾多分鐘 **

6 則留言:

  1. Florence:
    ~你自己起一片魚肉?? 我最唔叻, 就係唔識片魚肉做一片片
    ~依一蝶菜式, 我都好喜歡食!! 簡簡單單, 但已經好鮮甜!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚檔幫我切的。
      我鍾意食塊皮,好正!

      刪除
  2. 蒸龍躉清清地,鮮美....但用上靚陳皮幾嘢味~~
    哈哈....藏三年以上叫陳皮,果皮只喺曬乾咋...
    我睇妳喺用陳皮呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 我改返了, 我呢隻陳皮有十幾年呀 ^^

      刪除
  3. 我奶奶都有整呢味餸~~ 簡簡單單清蒸已經好好食架~~

    回覆刪除