2015年4月18日 星期六

溫泉蛋黑松露意粉


公司附近有間餐廳溫泉蛋意粉好好食,同事都常去吃,於是我又試下自己煮,原來煮法好簡單,加上我用蒸爐去煮蛋,只需要設定好時間,可以說得上是零失敗
 

材料: 初生蛋 (比較香)

做法:
(1) 用65度蒸42分鐘
(2) 蒸完用凍水沖洗




試過教左吳生用蒸爐整煮溫泉蛋,我收工入門即煮意粉,當晚就可以在屋企食到像餐廳質素一樣… 真開心!吳生都大讚好味!

不過蛋也不可以吃太多,否則膽固醇超標… 哈!

材料 :
意粉
黑松露醬

做法:
(1)意粉先煮八成煮
(2) 熱鍋下油,加入意粉及黑松露醬炒
(3) 最後加入溫泉蛋


 
除用黑松露外,其實餐廳用白汁煙肉去煮都好好食... 下次可以試試!

4 則留言:

  1. Florence:
    ~家居蒸爐, 真係偉大發明.
    ~溫泉蛋意粉餐, 你放咗工整, 都可以好快開得飯!!
    ~我希望加拿大快啲有蒸爐賣啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻蛋唔用蒸爐整都得,可以自己調温!
      希望你都快 d 用到!

      刪除
  2. 蒸爐真的好吸引,我稍後裝修新居都要仔細考慮一下入手一台。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我廚房有三個爐都要用 20A電,所以你要睇清楚用 13A定20A。拉電前要同師傅講!

      刪除