2015年4月11日 星期六

大白菜, 菜乾, 咸鴨腎湯

食材 : 

大白菜半斤
菜乾1
咸鴨腎2
豬展仔1
蜜棗3
南北杏適量
3




菜乾浸軟及洗乾淨 (半小時左右)


 大白菜, 咸鴨腎洗乾淨


豬展仔出水


把所有材料大火煲滾後轉中小火煲二小時


飲得 ^^


菜湯屬寒涼,所以加上薑片驅寒!如果身體不適或咳嗽則不宜飲用
鴨腎可以降火,南北杏潤肺,菜乾清熱


6 則留言:

  1. 我至like的湯水...
    又平,好好味架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好小煲菜湯,因為太寒,我唔太受到!呢個湯都唔錯!

      刪除
  2. 好正,昨天我也用了鴨腎配青紅蘿蔔來煲湯,好好飲!^^

    回覆刪除
  3. 我超like 呢個湯呀, 等我又煲下先~

    回覆刪除