2014年8月5日 星期二

US Black Angus Steak with Panzanella Salad and Sherry Vinaigrette

多謝小高通知 Secret Ingredient 舉辦 promotion,所以即時去 SI 網站訂了食材包。我 lunch 時落單,下午五點前已經收到一袋食材了。


 
我揀了牛,在訂前有至電 SI 作了解,因為我擔心收到食材唔識煮,到時打電話去問也恐怕下班了。職員在電話內很細心講解我知,所有食材都會貼上 ABC ….. 標籤,當中也會附上一份說明書,只要跟住步驟去煮就一定成功,除非連基本的煮食工具也沒有則另作別論。
當在網上付款後,我可以先 download 食譜步驟,如有不明白的地方就可以即時打電話去查問。

 
食材都會貼上 ABC ….. 標籤


 
已經切好了... 太方便


 
看,這就是我今晚的晚餐了。不過我自己太大意,牛煮得overcook @.@

 
早前買的意大利陳醋今日剪綵


第一次登記後即時有個 code No.,如要在兩個星期內使用可以減60元,而收貨時也收到一張 coupon 是作30元使用。

我平日是不煮食的,星期六日又忙完去街,基本上一個星期都煮不到一餐,有了 SI 的食材包對我來說真的一大驚喜。食材包每兩個月轉一次款,即是我有機會在 weekday 都可以煮到一餐…..15分鐘就煮出高水準的賣相,讚!
 
http://www.secretingredient.com.hk/

4 則留言:

  1. 真係可以放心,我honey唔識煮都話跟著食譜上的指示,真係可以輕鬆做大廚!^^
    最正係SI咩都準備好,回到家可施施然慢慢煮!Florence, 雖然你話overcook,但望落唔似呢 ~ 好吸引!正 ~

    回覆刪除
  2. wow, 唔錯喎, 好似我放得夜, 番到去街市又closed 咗, 百佳d 野又...
    呢個真係好得呀, 多謝推介.

    回覆刪除
  3. Florence:
    ~依啲服務, 好岩上班嘅人, 放工就真係煮得, 而且, 每樣都掂好編號. 真係簡單跟住做, 就好快有得開飯!!!

    回覆刪除
  4. 好掂呀....等我都試下先得!

    回覆刪除