2014年7月28日 星期一

麵包體驗班 @ ABC cooking studio


雖然家有廚師機,不過我從未做過包,原因我對食麵包一般般。

早兩個星期,等到小高通知在ABC cooking studio 有個麵包體驗班,而這個班可以學到杏仁包及腸仔包,就是這樣我兩星期日就去了上堂。
 

入到 ABC 其實我對他們用的水波爐很感興趣,因為可以蒸又可以焗,它是我下次換爐目標,不過得悉此爐不可以入 LC / Staub 煲就感到一陣子失望。其實我個焗爐才用了一年,等到壞時相信會出一個更好更合我用的。
 

上堂是我最喜歡的小班教學,總共四個人另加一位導師,我是一名新手,所以我做得最慢…... 哈哈哈~~~  不過我都好努力的,你看看我做的腸仔包?造型漂亮嗎?


 
我自己喜歡腸仔包多過杏仁包,等我有時間就會交功課,不過我會改用德國腸,應該好吃很多!
吳生則就喜歡吃杏仁包,因為好好食!
 
 
多謝小高提供了一個麵包體驗班,令我有一個愉快的星期天!

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 原來要 join member 同買package 先可以上堂, 唔可以睇岩一堂上一堂.....
      cake lesson 最少要買六次, 而我只有三個想上, 所以我最終無買到 package.

      刪除
  2. 可以一齊去整麵包好開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀.... 真係好開心, 大家都鐘意入下廚, 整下野食. 而且大家仲鐘意整蛋糕呢..... 你有興趣嗎? 下次可以預理你 ^^

      刪除
  3. Florence, 我都好開心可以同你一齊整包,第一次手搓麵包,你真係做得唔錯!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多謝你.... 呢個腸仔包我都好鐘意呀, 期待下次既班 ^^

      刪除
  4. 水波爐 蒸又可以焗,它是我下次換爐目標 <-- ME 2, 不過我而家有焗爐, 要等佢壞咗先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 因為空間有限, 所以呢個水波爐的確係一個唔錯既選擇.
      美中不足是 LC/Staub煲唔可以入爐, 不過等到我地個爐壞時, 應該會出更新更好的爐

      刪除
    2. 吓, 乜原來LC 唔入得 水波爐架, 係咪即係微玻爐入得乜, 佢先乜得乜呀?

      刪除
    3. 是呀,唔入得,所以我無興趣了。

      刪除
  5. 是, 因為空間有限, 所以呢個水波爐的確係一個唔錯既選擇.
    美中不足是 LC/Staub煲唔可以入爐, 不過等到我地個爐壞時, 應該會出更新更好的爐

    回覆刪除
  6. 小班教學一對四好好啊!有無令你愛上麵包呢?

    回覆刪除