2014年5月4日 星期日

鹽焗奄仔


材料:
奄仔
粗鹽一包
 
 
將整包粗鹽放在煲內
 
  奄仔洗乾淨後用廚紙印乾水份,牛油紙鋪在粗鹽上,之後放入奄仔
 
預熱焗爐,用220度焗20-25分鐘就有得食
超方便超快亦超好食
 
鹽會經牛油紙滲入蟹,所以下次我一定要將所有蟹放平,味道更平均!

20 則留言:

  1. 睇嚟幾好味,可惜我對蟹蝦敏感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有d可惜,但呢個世界太多美食,仲有好多選擇丫 :-D

      刪除
  2. 用焗爐焗好方便喎...火都唔駛睇呀! 你終於試左劏蟹喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前煮過,但當時是先炒鹽再炒一炒隻蟹才焗。但呢個方法更好食,而且完全唔洗睇火,夠鐘睇下隻蟹熟就食得!

      我未識劏 :-( 呢隻是買時幫我劏理!

      刪除
  3. 嘩....用鹽焗既方式黎整, 好吸引呀!!

    回覆刪除
  4. Florence:
    ~個整蟹方法, 係自己諗出黎???
    ~咁樣整蟹, 啲蟹汁無走到, 實會好美味!!
    ~同埋你好識用LC煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都有煮過,但個時唔係用焗爐。但兩者比較,我鐘意呢個方法,唔駛睇火,而且味道恰到好處,你都試下啦 :-D

      我有幾本書專教用 LC 同 Staub 煮食的,有興趣可以去睇下。

      刪除
  5. 正呀!而且唔難整,o岩哂我!thanks ah ~

    回覆刪除
  6. 用buffet會平d~ 好正呀 ! 我去呢要落街市買蟹先~ 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 是, 下次我會用個平d既整 :-) 你都快d 整啦

      刪除
  7. Hello Florence! I am back! Keep in touch!

    回覆刪除