2014年2月2日 星期日

椰汁桂花年糕 (附食譜及過程)

好快又到新一年,祝大家身體健康,日日都開開心心 :-)

今個新年前真的超級忙,因為我今年學人整糕點,共做了

蘿蔔糕共12斤 (有些一底一斤,有些一底二斤)
 
黑糖年糕 (一底)
 
桂花椰汁馬蹄糕 (七底)

本來已經打算收爐,不過見到 blogger 整了椰汁桂花年糕,心思思我又想整.... 於是我又做一底。

上次做的黑糖年糕 Michelle 說煲溶了糖水後加粉要用手抓,抓到完全沒有粉位為止,我有照做.... 不過抓抓抓.... 手好累呢!而且我覺得好甜,可能我不喜歡太甜的食物!

所以今次做椰汁桂花年糕我減了糖.... 亦不再用人手抓,原因見到好多人用廚師機幫手,既然我都買了,倒不如試下..... 就是這樣下我的椰汁桂花年糕出爐了 ^^



材料好簡單,加上有廚師機打粉,準備功夫完全唔難唔複雜,不過講到蒸三小時,我家沒有蒸爐,因我煮食習慣甚少要蒸....  如要在新年為了幾底糕而買個蒸爐實在沒有需要,本來想買蒸架,不過 staub 蒸架只出到去26cm ,而我是用 28cm staub 去蒸... 所以配不到呢!現在每次只可以蒸一底,以我今年蒸了好多糕,可想言知真的好忙...!如明年仍有興趣蒸糕,要想想買什麼幫幫手吧!

材料:

糯米粉600g  (我用李祥和)
冰糖 200g
椰槳 400ml
水350ml
天然桂花1g

過程:
 
先把冰糖 + 水 + 椰槳(椰槳過篩) + 一半桂花煮溶 
 

 
 
 加入糯米粉
 
 
用廚師機攪拌
 
 
 
攪好後放在已塗油的盤,再把餘下一半桂花灑上後包上錫紙
今次我沒有蒸三小時,我只蒸了二小時
 
 
~~ 出爐 ~~
 
 
 
食時記住用好細火慢慢煎,出來效果是外脆內嫩,我覺得好香椰汁味又唔甜,估唔到咁好食!

6 則留言:

  1. 加左桂花一定很香,希望遲D有機會整。

    回覆刪除
  2. 桂花年糕, 有興趣想試試!!

    回覆刪除
  3. Florence, 恭喜發財呀!祝你身體健康、如意吉祥、心想事成、步步高陞、日日好煮意!:D

    回覆刪除