2013年12月26日 星期四

2013 Merry Christmas 聖誕快樂

又到了我最鐘意的聖誕節,今年我決定做一個聖誕蛋糕 ^^

當我做完第一個雪人出來之後,我發現那個雪人像患了小兒麻痺証 @.@

其實我已經在網上找相片,參照相片去做一個雪人出來.... 可是出來效果並不理想

之後我又再次重做.... 經過第一次的失敗... 第二個雪人出來效果我好滿意 :-)

我稱這個雪人做小鬼... 但只有一隻小鬼實在有點孤獨,所以我再做了一個伴給他....

我特意把小鬼二號的帽拉長... 即是感覺是"一見發財" 哇哈哈~~~~ 所以在帽頂上再給他配上一隻蝴蝶,總體效果很舒服 ^^

整個蛋糕都是由我自己設計,雖然沒有太多花巧,但簡簡單單之下反而感覺有一種令人懷念的聖誕氣氛,像真正的聖誕感覺。

平安夜當晚我們分別在家中跟小鬼一起合照.... 這個聖誕充滿溫馨感覺。

祝大家聖誕快樂 ^_^







24 則留言:

  1. 嘩~ 靚過出去買, 好勁!!
    聖誕快樂呀~

    回覆刪除
  2. 好靚呀 ! 自己整都整到咁靚~ 好勁呀 ! 聖誕快樂~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 下個月老公生日又要整蛋糕,要食成日都可以食,不過要用好多心機呀!

      刪除
  4. 整得好靚呀! 我都想知裏面係咩蛋糕呢?

    回覆刪除
  5. wa...淨睇相以為街買架...你好叻!

    回覆刪除
  6. 嘩,整左幾耐?入面咩饀,好唔好食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公仔真係要好多心機時間,我下次切開個餅比你睇。

      刪除
  7. 太厲害了,也太美了,原來Florence係高手,好勁!叻叻 ~
    最終有冇食到呀?咁靚真係唔捨得食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不是高手呀,我同你一樣學習階段,哈!咁我地可以交流交流! :-D

      刪除
    2. 明明係厲害,你太謙虛了!^^

      刪除
  8. 我不是高手呀,我同你一樣學習階段,哈!咁我地可以交流交流! :-D

    回覆刪除